fredag, mars 20, 2009

Antar utmaningen...

....och för den vidare till de som känner sig manade.

Vad har du i din handväska?
Jag måste ju bara påpeka att jag sällan har handväska när jag "bara" åker till och från jobbet. Tar oftast bara telefon och nycklar och kilar. Men sen har man ju alltid väska när man åker och handlar osv.
  • Plånka
  • Telefon
  • Headset
  • Nessesär för bindor, tamponger, värktabletter, plåster osv
  • Nessesär för kajal, läppstift, linser, tops osv
  • Liten spegel
  • Manikyrset
  • Nycklar
  • Handcreme
  • Massor av Extra
  • Halstabletter
  • Näsdukar
  • Kalender
  • Läroplan
  • Nyaste Oriflame-katalogen
  • Hårsnoddar och hårspännen
  • Solbrillor

Så nu vet ni :)

Åsikt? ;)

*****

1 kommentar:

M-L sa...

Som du säger om min.. en ganska typisk väska =)
Det enda som får mig att höja ögonbrynen är läroplanen. Undrar om pedagogerna på den fsk som Lilleman gick på som ens sett en sådan??
Har just nu en Maria-saknad!! Längtar till påsk!! KRAM