fredag, mars 27, 2009

Äntligen helg!!!

Som jag skrivit innan, det har varit lite mycket den här veckan.... Känner det i mitt huvud och även i min vänstra axel :( Vaknade med smärta i morse och J fick massera mig med Voltaren salva. Tröck i mig lite alindrin och gick till jobbet. Inte bättre utan snarare värre, tyvärr. Sen en intensiv dag. En annan kollega lyfte fel och det bara sprakade till i ryggen. ILLA!!! Så det blev visst sjukstuga. Hoppas på bättring efter helgen.

Maken smsade nyligen. 4 hade fått sparken pga knark och nickelstöld. Så ska jag glädjas åt att det ger honom större chans att få vara kvar eller ska jag deppa för de stackare som fick gå? Gissa vilket alternativ jag väljer. Håller tummar och tår så hårt jag kan. Han ska tydligen få info nästa fredag. Som för övrigt är min sista dag :( 33 miljoner ska sparas i kommun. Alla vikarier ska bort. Tänk om vi står utan jobb båda två!!!!

Sonen och hans kompis sitter och spelar Guitarhero medan dotter och hennes övernattningsvän sitter ovanför och spelar "the real guitar". Massor av musik! Härligt att höra :)

Så vem håller ni på ikväll då? Jag har ju hejat på Laila hela tiden och fortsätter ju givetvis göra det. Men jag gillar ju Magnus. Han har ju tagit sig så mycket längre än vad jag trodde. Otroligt imponerande Han är väl eg den som förtjänar vinsten med tanke på sin utveckling. Laila var ju liksom bra redan från början.

Sen vill jag påminna alla om Earth hour i morgon!!! KOM IHÅG ATT SLÄCKA NER 20.30!!!!

Trevlig helg mina nära och kära!!!

Inga kommentarer: