tisdag, mars 24, 2009

Ny dag, nya friska tag....

Sitter här och gäspar. Har så svårt att komma igång på morgonen. Spelar ingen roll när jag lägger mig eller hur mycket kaffe jag dricker.

Gårdagen präglades av städ och tvätt. Massor att göra, förstår inte hur det kan bli så mycket. Men jag skyller mycket på renoveringen. Som jag skrivit tidigare, vitt damm som håller sig kvar i veckor, månader!! Iaf så tog jag premiär duschen i nya badrummet igår :D Varmt golv och hög dusch. Underbart!! Vilken befrielse att få stå upp och dusch igen. Har ju suttit och duschat i badkaret några månader nu. Än fattas ju duschväggar men ett provisoriskt duschdraperi fungerar ju kanon det med. Och det där badrumsskåpet längtar jag verkligen efter. Tänk att äntligen få in alla mina saker där :) Inte lite i sovrummet, lite i badrummet uppe, lite i det nere och lite i hallmöbeln *ASG*

Idag är det jobb som börjar dagen sen ska jag äntligen till min sjukgymnast igen. Får se vad han har att säga om mina fötter och knän. Sen hem en snabbis för fruktstund innan det är sista gången på Afrikanska dansen. Så lagom späckad dag idag :)

Ha det bäst allihopa!!!

Inga kommentarer: