måndag, april 13, 2009

Så är påsken över....





M-L kom ju tillslut iaf, om än lite senare än planerat...
"Snyggare än någonsin" ;)









Det gjorde även de andra brudarna. Det blev Skaldjurssoppa med vitlöksbröd och så lite Singstar innan vi begav oss ned till Bolaget.



Där var det lagom drag och framträdandena var ju tydligen så bra att man upplevde framträdandet som tre låtar långt. Sen när man räknade efter så kom man på att de körde ju faktiskt den, och så den... Plus dem med... Och just ja, den också du vet... *ASG* Så tydligen hade man inte så jättebra koll....












Iaf så var det ju en otroligt trevlig kväll...

Snodde av Jessica, ------------->
min mobilcam är ju inte den bästa och Kicken satt så långt bak vid sina trummor så dit nådde den inte. Men Jacob var det lite lättare att fånga ;) Både på bild och i sina armar *rodnar* Din och min hemlis, M-L!!!














Sen så masade vi oss vidare till Livingroom där det är gratis om man är över 30... Ha ha ha! Inte så smickrande men bra för min ekonomi. Tyvärr hamnade vi mitt i 5 i 2 raggarrundan så vi promenerade hemåt istället. En sval skön nattlig gåtur :) Gjorde nog inte mitt ömmande knä bättre men vem tänker på sånt en härlig kväll som denna. Trötta men glada kröp vi ned :)

Vaknade morgonen därefter med ömmande knä.
Svullet och svårt att stödja... :(

Inga kommentarer: