lördag, maj 23, 2009

Skam den som ger sig...

Jag är ju en vampyrälskare sen långt tillbaka, fast inte de blodtörstiga som förvandlar sig till diverse monster och så, utan de vackra...
Vet inte hur många gånger jag sett "En vampyrs bekännelser"
eller "Lost boys". Maken och jag tittade på "Låt den rätte komma in" för inte allt så länge sedan och dotter blev helt hysterisk eftersom vi tyckte att den inte var ngt för henne.... Sen började vi klura, hon hade ju faktiskt sett bekännelserna och Lost boys med.





Men det lade sig tills hon fick en plansch av Robert Pattinsson.
Så otroligt vacker och i ögonfallande
att tom jag blev lika förälskad
som jag en gång var i
Lestat (Tom Cruise).

(Ser ni likheten med Carlisle?)

Efter många diskussioner och efter att jag hört från min underbara vän att den inte alls var så läskig, så vi hyrde den. Kröp ned under en film i soffan och bara njöt... Hon älskade den och jag bara avgudar den. Otroligt vacker och speciell film. Sedan dess har hon sett den ngn gång till men jag är inne på femte... Fjortisvarning?





Nåja... Bara att se till att få biljetter till premiären.

M-L?!! Jag är så otroligt inne på det vi pratade om. Tror det skulle bli kanon!!

2 kommentarer:

M-L sa...

Tror med att det skulle bli kanon!
Vi satsar på det tycker jag, de blir överlyckliga- vi blir överlyckliga. Finns inga nackdelar! =)

Maria sa...

Nä, det gör ju inte det. Beroende på ekonomin då så får vi väl se var vi hamnar. Om båda paren reser eller bara ett :)