tisdag, augusti 18, 2009

Hösten närmar sig

Känns vemodigt att säga :( Men så är det ju. Regnet öser ned idag och skolan börjar på torsdag. Samma oro som alltid infinner sig när terminen startar, arbetslös eller egen ekonomi? Jag är inne i en period där jag inte mår bra. Höstdepressionen kommer tydligen tidigare i år... Men allt är bara trist, ledsamt eller tråkigt. Motivationen finns inte. I nu läget finns inget att se fram emot och det mesta är bara ett jobbigt avbrott på något trist som jag redan håller på med... Negativ?! Jag?! , det kan ni väl inte påstå!!! Men tyvärr är det så... Jag som faktiskt för det mesta försöker vara en positiv och glad människa är inte det. Just nu är det nog bara på fotbollen som jag känner mig glad, som det känns att jag gör något meningsfullt.

Något måste hända!!

Inga kommentarer: