tisdag, oktober 27, 2009

Uppdatering...

Jo, Micke, lördagen var trevlig. Det var roligt att träffa killarna igen och inse att de faktiskt blev glada av att man dök upp :) De körde sina gamla låtar som man av ngn anledning har memorerade i huvudet. Låtar som eg inte är deras men som de gjort till sina. Orginalartister som Robert Johnson, Muddy Waters, Stevie Ray Vaughan, The Fabolous Thunderbirds och Howin Wolf. Riktigt njutbart vill jag lova :) Hoppas de kommer snart igen och då ska jag verkligen släpa med mig Anna. Det var ju liksom vår grej på den tiden det begav sig...

Ja, och så den där vaccinationen. Barnen fick papper från skolan idag. De ska vaccineras på tisdag den 3 november... Hela deras skola tas då. Vi fick ett papper med godkännande att fylla i... Har sån ångest!!! Men jag tror att de ska vaccineras, maken tycker det och jag velar ju från en dag till en annan. Jag har fått meddelat för mig att jag MÅSTE vaccinera mig, annars måste jag sluta på en av mina arbetsplatser (flera där som inte får vaccinera sig) Så det är väl bara att köra... Sen så tänker jag väl inte ha bråttom, de får väl lägga direktiv antar jag. Maken har tackat ja, fast med inställningen: "Man kan ju alltid tacka nej när det blir dags"

Inga kommentarer: