torsdag, januari 07, 2010

Funderar

Om man nu har en krona som ligger och skvalpar i magen... Vad händer om man kräks? Jag menar, fick upplysning om att har den bara tagit sig förbi luftstrupen så är resten av vägen genom magen piece of cake. Men om den ska upp igen?!!! Jag menar... Tänk om den fastnar!!! Eller är det så stor kraft då, att den liksom bara slungas ut... Huga!!! Inga roliga funderingar alls!!!

Vi får väl se hur länge jag kan stå emot oron, men jag tänker iaf inte gå och känna oro hela tiden, dagarna i enda!!

1 kommentar:

M-L sa...

Du måste välja att inte vara orolig. Visst är det lätt?
Men jag tänker så här, om man tänker djupt på ALLT som kan hända, då skulle man inte släppa ungarna utanför dörren. Där ute finns trafiken, halkolyckor, snubbelolycker, fula gubbar och.. ja du fattar!?
Precis som man vet att de kan bli överkörda när de går någonstans så får man välja att inte låta den oron ta över, så måste du nog välja att göra nu med. Lita på att läkarna har gett er rätt råd!
Håller tummen att det klirrar i porslinen snart!
Kram