onsdag, februari 10, 2010

Så ligger man här igen då!!!

Tre nätter av praktiskt taget ingen sömn och så begynnande halsont med snuva tog ut sin rätt idag. 39.5 i feber, andningsbesvär och yrsel. Stannar kvar i sängen... Maken, som jobbat natt, sover som en gris bredvid. Fick nyligen veta förklaringen. Han hade fått sömntabletter av en kollega. Tydligen fler som inte mår bra under rådande situation.

Jag känner mig tom och förvirrad... Vet inte vad jag egentligen ska känna. Min känsla är nästan nonchalant och på något vis ignorerande. Varför lägga energi på något som jag i nuläget faktiskt inte kan påverka. Man ska ju göra det bästa av situationen och det är vad jag planerar att göra. Just nu innebär det att stänga av EGO-känslorna.

Idag är det invigning av Melodifestivalen i Sandviken. Klockan17.00 börjar det på Jerntorget. Hade varit skoj att närvara, men med en ointresserad son och en dotter som prioriterar att umgås med vänner någon annanstans så blir det väl till att stanna i sängen och tycka synd om sig själv.

Inga kommentarer: