söndag, februari 21, 2010

Så...

Tydligen inget vidare bra på att tippa MELLO *asg* Sitter faktiskt ganska besviken här nu. Tyckte inte alls att det var en bra delfinal och ja... Men Crucified Barbara gick ju vidare iallafall :D

Jag drog iväg igår, tittade på festivalen någon annanstans än hemma. Åt god mat i gott sällskap :) Dansade så jag till och med har lite träningsvärk. TREVLIGT!!!

Men ska det vara så? Ska man planera in varannan kväll då man är borta? Gör det saken bättre? Hur lång tid skall det bero?

Alla lösningar vi kämpar oss fram till är ju temporära, för att klara nuet. Men vi måste klara framtiden med..... Vi kastar bort så mycket tid, så mycket energi. Den vill man kunna lägga på något annat, barnen framför allt.

Hur länge kan vi vänta?

4 kommentarer:

M-L sa...

Jag tycker att det var den bästa delfinalen hittills, och det säger väl ganska mycket om vad jag tycker om melodifestivalen överlag i år?!
(Säger bara -Salem Salem Salem!)

Maria sa...

Jo, jag gillar Salem :) Men gillar CB mer ;)

M-L sa...

Ja jo, låten var var bra, men jag tycker att de var plågsamma att se på. För mycket av allt- fula kläder och flaxande hår..
(men Mia Coldheart har helt klart en pipa som får håret att resa sig på kroppen. Men så störtlöjliga namn de tagit allihop?) *Duckar och bygger snövallar runt huset som skydd efter mina uttalanden*

Men jag konsterade snabbt att "det där blir en bra låt att köra styrka till" =)
För att avsluta den längsta kommenteren ever så vill jag bara säga att jag hjärtar Salem väldigt mycket just nu. Faktum är att jag vill ha en alldeles egen Salem framför en flygel här hemma..
Ha en fin dag! Kram på dig!

Maria sa...

Du får se till att köpa en flygel till att börja med då ;)

Och jag tänker inte slå dig... ;) Så mycket klappar inte hjärtat för dem. För långsam ju!!