onsdag, februari 24, 2010

Tung start på dagen.

Kände av halsen redan igår. Trångt i luftvägarna... Ventoline var ett måste för att kunna sova i natt. Ville inte alls gå upp när klockan ringde, samtidigt som jag verkligen vägrar att bli sjuk igen. Låg kvar i sängen in i det sista innan maken skjutsade mig till jobbet. Han skulle ha bilen idag för att skjutsa dotter till regleringen i Gävle. Det är sånna här dagar jag saknar bil nummer två. Han kommer sen och hämtar mig på min rast, så jag kan skjutsa honom till jobbet. Fram och tillbaka. Tur att det inte händer så ofta :) Har jag förresten berättat vilken underbar kokerska vi har? Massor av små skålar för grönsaker mm

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej Maria!!
Arbetar du på en förskola? Reagerade att du skrivit kokerska.. Det är mitt dröm jobb. Har nu en praktik på en förskola i min stad Köping.. Jag hittade din blogg på mitt exs blogg Fotbollsfantasten- den nya tränaren i Sandviken.. Gillar din blogg.. Min blogg finns på samma sida som fotbollsfantasten men under mina sidor och Ensamma mamman:) Krya på dig.. /Veronica

Maria sa...

Ja, jag är vikarie på olika förskolor i kommunen. Älskar det yrket med måste utbilda mig för att få fast jobb.

Brukar läsa Tonys blogg eftersom jag tränar i samma klubb. Intressant läsning :) Får se till att leta på din med då ;)

Kul att du gillar min blogg!! Trots att det mest är en massa svammel *asg*

Ha det bra!!