tisdag, mars 09, 2010

Äntligen!!!

Idag har jag jobbat för första gången på länge. Hur kul som helst, men man kände ju att orken inte alls var som den brukar och jag fick lov att inhalera ganska regelbundet.

Jag har får strikt tillsägelse att jag minsann inte ska skriva om maken här på bloggen. Jag har ingen rätt att skriva vad han gör så eftersom jag inte orkade diskutera det så får jag väl helt enkelt lov att dementera allt jag skrivit om honom då. Svårare än så är det väl inte....

Sitter och läser en artikel i Expressen.

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1911397/polis-hanar-offer-i-sin-blogg

Det är min käre bloggkollega :( Jag har läst hans blogg dagligen och den har skänkt mig en hel del skratt men även funderingar. Tycker att det är tråkigt att man inte får skriva det man vill oavsett om det är sant eller inte. Han hävda själv att det är skrönor. Jag hoppas i vilket fall att han inte får någon typ av bestraffning, avsked eller vad det nu kan vara. Jag håller på dig, Farbror Blå!!!

Har alla beställningar för Oriflame leveransklara nu. Vill ni ha dem omgående så får ni höra av er, annars hör jag av mig i slutet av veckan eller helgen. Endast en restnotering. En vecka kvar på perioden. Kika och hör av er :)

http://se.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml

Sen så vill jag väl motvilligt säga "GRATTIS" till underbaraste :) IGEN!!!! Som ytterligare en födelsedag ju!!! Jag vill också åka till GLOBEN!!!

Inga kommentarer: