måndag, mars 15, 2010

Det gäller att hålla sig aktiverad!

Vårt lag har ju från att vara ett samarbete mellan två lag, nu blivit ett. Sandvikens Idrotts Förening! Det innebär nya träningskläder :) Mycket provande och funderande har det blivit men nu har alla beställt. Bara för mig att sammanställa och få iväg den....
Sen fick jag lite nya nyansprover. Måste prova och känna efter!!! Kan ju inte sälja något som jag inte har en aning om hur det känns. Kladdigt, mjukt, strävt, förmörkt, för ljust.... Kul, kul :)
Perfekt om man har tankar som man vill skingra!

3 kommentarer:

M-L sa...

Jag vill också komma och prova. Jag letar ett läppe som inte är för mörkt, ganska ljust- men inte för ljust. Rosa, men inte fel rosa utan kall ton. Det verkar hopplöst.. =)

M-L sa...

Jag vill också komma och prova. Jag letar ett läppe som inte är för mörkt, ganska ljust- men inte för ljust. Rosa, men inte fel rosa utan kall ton. Det verkar hopplöst.. =)

Maria sa...

OJ!!! Två?!!! Dubbelt så kul!!! :)

Det är bara att komma!!! Vi kan köra hela kittet ;)

Inget är hopplöst med ORI :P