lördag, maj 22, 2010

Jag som inte läser böcker...

...lyckades ändå sluka Magdalna Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" Det tog två dagar till och från i solsängen. Svår att lägga ifrån sig. Rekommenderar den verkligen. Man blir så berörd av hennes sätt att berätta även om jag tycker att det kan vara svårt vissa gånger att få sammanhang. Men till slut lyckas hon iallafall knyta ihop det hela och man kan andas ut.







Datorns frånvaro och utan familj så fortsatte jag bara. Betade av 2/3 av Andreas Carlssons "Live to win:Låtarna som skrev mitt liv" Tyvärr liggger den kvar i resväskan än. Trots att jag tyckte att den var minst lika bra som Magdalenas fast på ett annat vis givetvis. Rekommenderar även denna och jag hoppas att jag prioriterar att avsluta den snarast. Finns ju faktiskt solsäng här hemma med :)

1 kommentar:

M-L sa...

Jag läste aldrig färdigt Andreas Carlsons bok. Han har lite för höga tankar om sig själv för att jag skulle tycka det var intressant hela vägen...