söndag, juli 18, 2010

Ännu en helg har gått

Sitter på jobbet, Damen sover. Jag hade en mycket trevlig kväll igår. Jag hade inte så höga förväntningar eftersom jag var övertygad om att jag var malplacerad där. Det är väl sådana saker som gör att man kanske dricker för mycket, pratar för mycket osv. Det blev inga mängder dricka men massor av prat, flams och fniss. Minnen och nyfunna vänner med samma sjuka humor. Uppenbarligen var jag inne på rivalens revir ;) och det gav sig till känna flera gånger under kvällen. Men so what! Jag är den jag är och gillar man inte det, så bör man kanske inte bjuda mig på sin fest.... Jag hade trevligt! Tyvärr fick jag det ju bekräftat idag med, det jag kände redan i natt... Ärlighet varar ju längst och om jag störde någon så borde ju denna ha påpekat det. Eller iaf inte förnekad det när jag frågade. Hoppas det inte satt för djupa negativa feelingar, det är ju trots allt andra gången jag är med när obehag infinner sig... Är jag en obehaglig människa? Eller bara lite för öppen och obekväm?

2 kommentarer:

Mia sa...

Absolut inte obehaglig eller nåt annat negativt!! Tror på det sistnämnda, raka ärliga människor är jätteläskig. Men Gud så skönt det är att kunna vara så, va bra man mår då!'
stå på dig vännen!!!
Kram

Maria sa...

Tack, Mia!!!
Härligt att höra!

Men du vet, ibland funderar man *asg*

Sköt om dig och familjen och njut av sommaren :)