måndag, juli 05, 2010

Får inte luft!!!

Jag kan verkligen inte andas!!
Nej, det är inget fel på mig, bortsett från de vanliga allergisymtomen.
Men jag är så arg!!! Så otroligt ilsken och frustrerad!!

Tror inte jag kommer ihåg när jag var så här arg senast... Måste ha varit någon gång i tonåren eller så. Jag är ingen arg människa... Kan oftast hantera mig själv och lösa det hela. Men idag gjorde jag precis som min far alltid gjorde, så som jag lovat mig själv att ALDRIG göra. Rusade ut ur huset, smällde igen dörren och körde iväg med bilen med en rivstart. Jag visste att om jag stannade kvar, då skulle jag nog både säga och göra saker som jag skulle ångra.

Så här en och en halvtimme senare har jag fortfarande hjärtklappning och flåsar! Det positiva var ju att jag fick handlat och det fort vill jag lova!! *asg*

Nu ska jag försöka varva ned, störsmomentet finns inte hemma på måååånga timmar och om ett tag kommer ÄLSKADE M-L!!! Som jag längtar!!! Dagen kan verkligen bara bli bättre :)

Inga kommentarer: