onsdag, augusti 25, 2010

Att ha tilt i huvudet

Har flera dagar försökt få till ett inlägg här, ni vet inte ett sånt tre raders via mobil som förekommer mer och mer hos mig, utan ett riktig. Skriva om tankar och funderingar. Har öppnat upp, börjat skriva... Men allt låter bara fel och konstigt. Sen vet jag inte heller vilka som egentligen läser här och då börjar jag tänka på vad jag bör och borde skriva och vad jag bör undanhålla ett tag till.

Saken är ju den att det händer mycket just nu och jag vet inte hur jag ska hantera det. Rent psykiskt är det kaos!!! Svagt litet offer mellan varven för att sedan känna mig som en viljestark glad kvinna. Förvirrande för både kropp och själ vill jag lova. Man vill göra alla rätt, men hur ska man kunna göra det när man inte får hjälp av någon annan? När man inte vet vad som är rätt alla gånger... Finns det verkligen något rätt eller fel?

Hjärtat håller på att gå sönder i vilket fall och jag tror inte att det går att laga någon mer gång :(

1 kommentar:

Magnus/ Södertälje sa...

Det låter som du har väldigt jobbigt. Det är aldrig skoj när det är mycket som händer. Hoppas att du snart mår bättre.

Vad som är rätt definieras ju utifrån varje individ. De flesta människor anser ju att de har "rätt".

Sköt om dig och ta hand om dig!