torsdag, augusti 26, 2010

Sliten...

Ligger kvar i sängen, men tycker att det är godkänt eftersom jag har en sjuk son vid min sida. Sen vet jag ju inte om jag skulle ha gått upp om han nu varit i skolan...
Undrar när det liksom vänder. Hur länge ska man ha huvudvärk, känna sig yr? För att inte tala om det där susandet i örat. Ger mig den på att jag fick tinitus på kuppen!!
Idag har jag ångest! Varför i hela världens namn var jag tvungen att gå till frissan igår??!! På veckans deppigaste dag, när jag kände mig mer destruktiv än någonsin... Hade säkert tatuerat hela ryggen om någon erbjöd. Men nu var det ju som tur var "bara" håret som fick smaka på min psykiska ostabilitet. Men håret betyder mycket!!! Hur ska jag nu kunna headbanga?!! Känner mig som, ja ni vet... När någon tjejkompis får barn så klipper hon av sig håret och krullpermanentar det. Blir kärring på nolltid liksom. Så känns det nu!! Måste göra ngt!! Skulle en annan färg kännas mer... Ja, mer vad? Rockig? Mer jag? Eller borde jag rent av klippa det kortare på sidorna, lite mer mohikan? HJÄLP!!!

Inga kommentarer: