måndag, september 13, 2010

Helgen... Igen...

Mitt mål var att festa på lördagen, på det ena eller det andra viset. Det blev inte så... Utan istället ringde min far och frågade om jag ville vara hans chafför för kvällen. KUL!! Jag fick för första gången köra hans FORD från 1955. Riktigt cool upplevelse!!

Svårt att fånga en bild av sig själv, under körning och med caben nere...

Ännu svårare att hålla hastigheten när mätaren inte fungerar....

Säsongens sista hemmamatch spelades på Jernvallens Konstgräs. Hille stod för motståndet och vann mycket orättvist med 1- 0

Mina bekymrade tränarkollegor intog placering utanför båset för att överlägga inför andra halvlek....

2 kommentarer:

D sa...

Schysst åk!! Vad tar du i timmen för att köra runt? =)

Maria sa...

Ha ha ha!! Inte min bil...
Men om seriöst intresse finns så ska vi nog kunna kommaöverens ;)