onsdag, september 08, 2010

Onsdag...

Vi har kommit till mitten av veckan. De tidigare dagarna har mest bestått av myndighetspratande av alla de slag. Känner mig helt snurrig i huvudet och att sortera all den informationen är otroligt krävande. Många tankar och funderingar som ska stötas och blötas, man måste väga för och nackdelar...

Det som känns skönt idag är att för första dagen på ett tag har jag under eftermiddagen känt mig på ganska bra humör. Kan till och med le spontant idag.

Helgen närmar sig... Jag ser mig inte som den som har åldersnoja. Jag tror inte att det är vad jag känner. Men 33 är liksom närmare 35 än 30...Det innebär att jag blir äldre, vill inte det. Det är så många förändringar och framtiden känns oviss. Vill inte bli äldre då....

Men i vilket fall, på söndag är det, vare sig jag vill eller inte, min dag. Bara att gilla läget!

Inga kommentarer: