fredag, december 10, 2010

Oriflames Julmöte hos min Saphire Director

Alltid trevligt att träffas. Gå igenom periodens nyheter och kommande katalog. Ikväll var det ju dessutom julmys med glögg, gröt och godis.

Jag lämnade sammankomsten med en hårvårdsserie från HAIR X i julgåva.







Sen var det ju julklappsbyte. Jag hade gjort en ljusbricka med olika ljus, stenar och glitter. Fick mig en otroligt fin ljuslykta. Den var formad som ett hjärta i smide, att hängas i ett fönster. Men attans! Jag som inte tycker om smide *blinkar* Jag ÄLSKAR ju!!!


Tillslut prisutdelning!! Alltid lika spännande! Jag säljer ju inte i så enorma mängder, så 1a, 2a och 3a blir man ju inte... Men sen finns det en 7e plats som prisas med, av 30 konsulenter. Det var jag!!! KUL!! Belönades med doftljus från HOME!






Känner mig lite gladare efter kvällen :)
Hoppas det håller i sig!!


Inga kommentarer: