torsdag, januari 20, 2011

Rast!

Placerad i personalrummets soffa och ögnar i nya katalogen. Sugen på att byta hudvård. Inte för att jag är missnöjd med den jag har, tvärtom (!!) tycker den är super. Men jag skulle vilja testa en ny serie så att jag har ngt att jämföra med om mina kunder frågar. Får se... Mycket läckert smink till reapris.

I vilket fall så är jag ombytt och klar tiill kvällens träning. Slutar 16.30 och förväntas vara på träningen senast 17. Stressigt, men allt går!

Sista träningen innan Tidningscupen. Kul att se hur taggade brudarna är och om alla lyckats komma som vi förväntar oss. Vi ställer inga krav på närvaron, bara de meddelar. De har många andra aktiviteter men så här, sista innan cup, har vi kravet att alla som ska delta på cupen måste komma. Det behövs för att få en fungerande laganda och sammanhållning.

Imorgon drar det igång. Invigning 16.00 med alla IDOLER :-D Jag jobbar givetvis för föreningen och dagen till ära är de mitt ansvar :-) Jag ska hämta i Gävle, guida in i arenan, vara backup under signeringen och skjutsa tillbaka dem efteråt. Kan ju bli intressant... ;-)

2 kommentarer:

M-L sa...

Tycker oriflame är tråk med sina starka dofter. Säkert jättebra, men inget som funkar på mig =(

Ha en trevlig helg! Kramar i massor!

Maria sa...

Tråkigt att du känner så :(
Men nya mineralfoundationen och concealern är helt underbara!! Utan doft med ;)