torsdag, februari 17, 2011

Ett försök...

Jag planerar att masa mig ned till Konstgräset idag. Tjejerna har träning och det är ju jag som oftast kör den under vinterhalvåret. Känner mig lite svag, men jag måste ju inte delta. Kan nog vara bra att komma ut och till en plats där jag är van liksom. Alltid kul att träffa Mina Brudar.

Frågan är ju hur jag ska lägga upp träningen. Föra veckan var det 5 tjejer, iofs så snöade det, men jag tror nog inte att det blir så många fler idag tyvärr. Övningarna som jag fick av Distriktlagstränaren är lite svårt att genomföra på så litet antal så jag får nog rota lite i mina anteckningar.

Men först hämta Sonen och försöka fixa någonstans för honom att vara under träningstiden. Han tycker ju att det är jätte-tråkigt att titta på. Vilket givetvis är fullt förståeligt!

Håll tummarna att jag överlever!!

Inga kommentarer: