söndag, februari 27, 2011

Ja...

Så efter mitt trevliga besök gjorde jag ett försök att plocka lite. Hoppades kunna övertyga Dotter att dammsuga när hon kom hem. Sonen spelade ett tag till innan det var dags för honom att förbereda sig för kalas, Faster fyller 40 idag. Sen blev det tyst... Pratade en lång stund med Underbara M-L på msn och sen blev det soffan framför mina fyra sällskapsdamer från New York ;) Där jag tydligen passade på att somna med. Även om jag mår bättre så känner jag att orken inte finns... Att man legat vaken och funderat halva natten hjälper ju givetvis inte heller. Vaknade inte förrän barnen kom hem igen och då blev det ju fullt ös på en gång. Glömde givetvis att fråga Dotter om dammsugningen innan badet och efter vet jag att det är dömt, eftersom då kan hon ju bli ofräsch... Får helt enkelt vara skitit på golven ett tag till.

Så vad händer på Sportlovet? Känner lite ångest för de kommande tre dagarna då barnen är hos mig. Jag vill ju liksom kunna hitta på något med dem, men vad? Svårt när man inte får bada, anstränga sig, helst inte köra bil, inte bära tunga kassar osv... Man känner sig lite begränsad minst sagt!

Inga kommentarer: