lördag, februari 19, 2011

MELLO!!!



Kom av mig lite efter samtalet, men nu kommer mina synpunkter på kvällens bidrag.

  • Linda Sundblad * Lucky you - Jag har alltid gillat hennes röst och Lambretta var ju ett favoritband när det begav sig. Men den här låten var lite för "gullig" men man kommer nog garanterat tralla på den. Den växer i mina öron....
  • Sara Lumholdt * Enemy - Falskt tyvärr och hon låter mycket ansträngd när hon sjunger. Tam vers och skrikig refräng.
  • Playtones * The King - Jag gillar inte, men många gör ju det så vem vet.....
  • Shirleys Angels * I thougt it... - Lite Girlpower, lite typiskt Shirley. Vad smal hon blivit!! Men nja...
  • Simon Forsberg * Tid att andas - Ännu en ballad och jag blir GALEN!!!
  • Eric Saade * Popular - Ja, utseende har han ju ;) Både Dotter och jag låter fötterna digga. GILLART!!
  • Sara Varga * Spring för livet - NOUP!!
  • Sebastian * No one else could - Ingen fan av honom men låten gillar jag
Jag tippar på Eric, Shirley och Sebastian. Skulle vilja skriva Linda men tror nog att övriga Sverige vill ha Playtones tyvärr.

Så hur kommer ni tillbringa kvällen?

Inga kommentarer: