lördag, februari 26, 2011

MELLO!!!


Dags för den sista Delfinalen. På pappret har jag mina favoriter här,har längtat efter att se både Melody och Nicke! Tjuvlyssningen blir senare än vanligt idag, men här kommer mina åsikter iaf :)

  • Melody club * The Hunter - Jag älskar Melody club!! Och givetvis Kristoffers härliga utstrålning! Glad att de åter ger sig tillkänna. Låten är glad och marscherande i äkta Melody-anda. GILLART!!
  • Lasse Stefanz * En blick och någonting händer - Inga kommentarer...
  • Nicke Borg * Leaving home - Är ju ballad-anti i Mello, men det här är ju Nicke och hans sjukt sköna röst! Hur skön som helst och den sätter sig i huvudet på mig på en gång! KLOCKRENT!!
  • Anders Fernette * Run - Låter enformigt och lite för intetsägande. Sammalika som miljoner andra...
  • Linda Bengtzing * E de fel på mig? - Skulle lika gärna kunna vara den gamla vinnaren "Lyssna till ditt hjärta" som sätter sig när man hör den här. Eller varför inte "Värsta schlagern"? Men visst. det är en klassisk Linda-låt som säkerligen glider vidare...
  • Linda Pritchard * Alive - Tjejballad igen!!! NOUP!
  • Julia Alvgard * Better or worse - Helt ok.... :S
  • Love generation * Dance alone - Skönt driv och helt klart party
Bra startfält över lag...

Vill ju ha Melody och Nicke till final, Linda B och Love generation till Andra chansen. 

Men tror nog att Lasse Stafanz kommer långt och säkerligen Linda Pritchard med...

Spännande att se... 

Inga kommentarer: