torsdag, februari 24, 2011

Ord...

Hur kan det vara så svårt att säga vissa ord? Vet av erfarenhet att "Förlåt" kan vara svårt... Det har dock aldrig varit ett problem för min del. Just nu är det ett helt annat ord.... Jag har nuddat vid det ett par gånger via sms, men inte mer. Men så idag, så sa jag det liksom... I en mening, det bara slank ur. Tänkte inte på det förrän efteråt. Men nu är det sagt! Vad lättad jag känner mig! Både i själ och hjärta...

CANCER


Att ett ord kan skapa så mycket funderingar, ångest och rädsla....

4 kommentarer:

Anonym sa...

<3

sara sa...

=O( Maria berätta. Ut med skiten. Tom här har jag egna erfarenheter.. Du kommer bli frisk!

Anonym sa...

Det är nog det ord vi alla tänkt på men ingen vågat fråga om. Tänk att det är så laddat...
Kraaaam! <3 EH

Maria sa...

Jo, visst ska man prata... Jag är ju en sån som gör det oftast, utom nu... Använder nog bloggen som miniventilation. Orkar inte prata och de jag skulle vilja sitta ned och prata med finns liksom inte här av olika anledningar....

Skickar massor av kramar tillbaka!!!