torsdag, mars 24, 2011

Dagen idag

Kände mig åter nere när jag vaknade, mycket pga inlägget nedan. Man inser liksom att nu klarar man det inte längre och det finns verkligen inget man kan göra åt saken. Men så packade jag lite produktpåsar och levererade ett par. Humöret blir ju genast bättre när man träffar någon och får prata lite.

Sedan färd mot Jernvallens Konstgräs. Tjejernas träning. Uppslutningen var mycket bättre idag och jag upplevde att det var en god stämning. Jag kände mig tvungen att berätta om min hälsa nu eftersom många funderat varför jag inte aktivt deltar i träningen som jag normalt brukar göra. Reaktionerna var blandade men jag tycker ändå att de tog det bra. Jag skämtade bort det lite och så körde vi på som vanligt.

Sedan snabbt hem, ta en näringsdryck innan det var dags att bege sig mot Lem och min "chef" Helena. Ingen utdelning för min del idag, men det var väntat. Jag har inte engagerat mig så mycket den här perioden. Men alltid trevligt att träffas och surra lite. Tyvärr hade Helena lånat ut alla nyheter så det blev inget sniff och känn men genomgång som vanligt.

Stora vårvisningen närmar sig, med mycket spännande. Ni är hjärtligt välkomna!! En biljett kostar 20 kronor och då är man med på lottdragning, goodiebags, fika mm. Vi kommer finnas runt om vid olika bord och presentera våra produkter. Som vanligt inget köptvång men ni kan fritt testa alla produkter, genomgång av Wellness eller HairX, övrig hudvård, kroppsvård eller få hudvård/make up lagd av Johanna eller Stina. Hör av er om det låter intressant :-)

Dags för sängen! NattiZ!

Inga kommentarer: