tisdag, april 12, 2011

Vilket härligt flow!!!

Tycker ni inte?!! Inlägg efter inlägg byter av varandra och ibland funderar man om jag inte har bättre saker för mig än att blogga *sarkasmen flödar*

Det har varit två tunga veckor... Har antingen varit på vift eller legat i sängen. Inspirationen har helt enkelt inte funnits och jag har levt för att vara stark så jag kunnat umgås med mina vänner, deltagit på tjejernas träningar eller alla härliga events för Oriflame. Resten av tiden går helt klart till återhämtning. Nätterna är fortfarande svåra och jag har inte kunnat hämta min medicin av förklarliga skäl, vilket givetvis gjort det ännu svårare. Tredje veckan med cellgifterna och jag har inte tillstymmelse till att tappa något hår än *peppar, peppar* Men är sjukt trött i kroppen och svagheten ger sig tillkänna mer och mer för varje dag. Man får be barnen öppna juice-förpackningar och kaviartuber. Köpte färdigskivad ost för det var enkelt men då skakar jag för mycket för att dela dem *asg* Hur sjukt är inte det?!!! Cykeln ska pumpas, sommardäcken ska på bilen och den ska tvättas. Det är liksom inte ens en chans att jag fixar det själv! Det är nu man måste svälja sin stolthet, den som jag annars håller så hårt på, och be om hjälp. Det är otroligt jobbigt!! För att inte tala om att be om hjälp med ekonomin, eftersom Försäkringskassan fortfarande inte gett mig nå pengar.... Jag är längst ner på botten, på alla plan... Här har jag ALDRIG varit förr.....

2 kommentarer:

Mia sa...

*stor kram*

Anonym sa...

Bor för långt bort. Kan tyvärr inte hjälpa dig med annat än att skicka många positiva tankar och styrkekramar!!! EH