onsdag, april 27, 2011

Min Dotters blogg...

"Jag tänkte berätta en sak till er .. Jag mår skit av det & jag vet att jag har mina vänner att prata om det men jag vill inte tänka på det så ofta . Min mamma har cancer & det blir bara värre & värre . Just nu tar hon nån medecin så man tror hon är hög , hon vinglar som fan & mumlar & överreagerar . & mycket mer . Idag sa hon om om igen att hon ska dö, jag vågar inte tro på det eftersom det aldrig kommer hända . Hon kan inte bo ensam eftersom vad som helst kan ju hända . Så nu bor hon med oss hos pappa , jag vågar inte ta hem vänner eftersom ja vad som helst kan hända . Jag bara ville prata ut om det , viktigt . Så tänk er för ,man lever bara en gång .. "

2 kommentarer:

sara sa...

Men lilla hjärtat.. ♥ Jag hoppas och tror att det här kommer gå bra till slut. Styrkekramar till hela familjen.

Anonym sa...

Vilken modig och klok tjej du har! Krama henne och hälsa från oss! Stooooooooor kram till dig med!
/EH