fredag, augusti 19, 2011

Dagens....

DAGENS VILL HA: Biljett till Within temptation i Sthlm i Oktober
DAGENS KLÄDSEL: Mysbrallor och fleece
DAGENS SMINK: Brun kajal
DAGENS FRISYR: Inga kommentarer
DAGENS HÄNDELSE: Små-Skruttarna kom :)
DAGENS LÅT:Indiana Jones på Sonens Nintendo DS
DAGENS PLANER: Försöka röja vidare i all bråte...
DAGENS SAKNAD: Kramar...
DAGENS DUMMASTE: Att städa när man har ont i magen
DAGENS SJUKA: Är att jag är så otroligt rastlös fast jag nyss kom hem från sjukhuset
DAGENS DROGKolsyrat vatten - alltid
DAGENS ROLIGASTE: Röda kinder *fniss*
DAGENS FAVORITAdele
DAGENS KÖP: Måste väl handla framåt kvällen
DAGENS GODIS: Inget... Om det inte slinker ned ngt när jag handlar
DAGENS HUMÖR: Frustrerad!
DAGENS ORD
: Läckert!!

2 kommentarer:

M-L sa...

Förvånad att se snö som bakgrund i en soldyrkare av rangs blogg? ;)

Jag gillar också Adele, väldans mycket!

Maria sa...

Nja, I'm the IceQueen you know ;)

Jo, hon är skön, allt jag hört hittills iaf :)