måndag, september 12, 2011

Snor listan av M-L

Brukar du komma i tid?
- Jag är en obotlig tidsoptimist, vill komma i tid. Jag kan bli irriterad när andra inte passar tiden och då bör ju verkligen jag sköta det, eller hur?!! Så varför fungerar det inte?


Har du bra kondition?
- Just nu är min kondition urusel. Jag har inte gjort ett endaste träningspass på ca 9 månader. Jag gör tappra försök att ta mig ut på promenader, men det är ju inte någon vidare konditionsträning i dem.


När blev du fotad senast?
- Fastnade ju på en hel del foton igår såg jag...


Hur känner du dig nu?
- Jag känner mig trött och allmänt sliten. Sjukdomen slår ut kroppen mer och mer och på nya konstiga vis tyvärr...

Vanligaste färg på dina kläder?
- Inget att fundera på -SVART


Blir du bra på bild?
- Nja, det kan jag väl inte påstå. Är jag beredd, så kan jag liksom se till att det skelande ögat inte gör det just då osv. Men på sånna spontanbilder (!!!!) *ryser vid tanken*


När och varför grät du senast?
- Har gråtit flera gånger i veckan, inget i helgen dock :) Anledningen - ekonomin så klart....


Var det pinsamt att svara på det?
- Inte ett dugg!! att gråta är helt naturligt och visar bara att man är en känslosam person


Hade du en bra kväll i går?
- Det var en mycket trevlig kväll igår. Fast and the furious 5 med trevligt sällskap, godis och chirre


Din favoritdryck på morgonen?
- Dricker ju, som jag skrivit tidigare, Proviva det första jag gör. Men sen har det varit kaffe. Men den senaste tiden så har inte kaffe fungerat så bra med min mage så då tar jag te istället


Kan du laga mat?
- Japp, och är ganska bra på det med... Om jag får skryta lite ;)

Är du nyttig?
- Jag försöker iaf :)

Är du blyg?

- Nej, sällan... Men visst allt beror ju på tillfälle

Vilken tid gick du upp i dag?
- Vid 10 tror jag....

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
- Det varierar ju... Inte direkt något jag strävar efter.

Har du spytt offentligt?
- Ja, det har tyvärr hänt....


Hur många timmar sover du?
- Behöver ganska mycket nu för tiden.... 8-9 timmar kanske


Vad sa du senast?
- Sov gott, Gumman

Var du på festival i somras?

- Japp, Rockstad Falun och Getawayrock festival i Gävle. Sen givetvis minifestivalen i sandviken, Parkrocken

Vem ringer du när du är arg/ledsen?- Ringer sällan.... Men Vännen N  eller M-L vill jag nog ha någon typ av kontakt med
Vad skulle du behöva nu?
- Massa sovmys ;)



Har du snygga skor?
- Vilken fråga!!! Jag bör ju tycka att de skor som jag bär är snygga... Typ...


Vad var det första du sa i morse?
- God morgon....


Sov du i din egen säng i natt?
- Euhm.... Nä....


Har nån annan sovit i din säng i natt?
- Inte mig veterligen
Har du körkort?
- Japp

Är du ensam nu?
- Nej, det är jag ju inte....


Vad ser du fram emot mest denna vecka? 
- Vet inte... Blir några tunga kvällar i början.... Hoppas ju på en trevlig helg med mysigt sällskap :P
 Sen ska jag fira min Moster som fyller 60. Kan ju bli trevligt :)

Inga kommentarer: