måndag, november 07, 2011

Dagens....


DAGENS VILL HA: Jag vill känna ro och harmoni. Just nu känns det som om allt bara byter av varandra, som att man inte hinner njuta av det som är positivt och bra liksom
DAGENS KLÄDSEL: Mjukbrallor och linne. Handledsvärmarna och raggisarna är ju ett måste. Saknar fleecen som är på jobbet, men koftan eller värmefilten fungerar ju det med :)
DAGENS SMINK: Inget annat än grunden...
DAGENS FRISYR: Någon typ av rufsig svinto :/
DAGENS HÄNDELSE: Ja du... Vilken skulle det kunna vara? Att för 50-elfte gången bli stungen i armvecket kanske. Skämt åsido, det har inte hänt så mycket. Gått från säng till bordet, till sjukhuset, vidare till soffan för att sedan slutligen hamna i sängen igen. Muntert värre ;)
DAGENS LÅT: Broken, beat and scarred - Metallica
DAGENS PLANER: Ja... ta reda på tvätten och sen kolla på Avatar tror jag
DAGENS SAKNAD: Saknar mig själv!!! Jag vill att MARIA kommer tillbaka snart! Hon har varit borta ettår nu, är det inte dags att återkomma liksom!!!
DAGENS DUMMASTE: Att man måste åka till sjukhuset för att lämna prover som man sedan inte får svar på utan som läkaren ska ha i morgon. Och då pratar vi inget avancerat som behöver tid, utan det vanliga. Hb, socker osv. Onödigt som 17!!!
DAGENS SJUKA: Jag...
DAGENS DROG: Ipren 
DAGENS ROLIGASTE: Hoppas ngt roligt kommer infinna sig snart :)
DAGENS FAVORIT: Vetekudden <3
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: Har inget hemma, men om någon känner sig manad så skulle det sitta fint med lite Dumle, eller Lindors mjölkchoklad, eller.... Ja, vad som helst går nog bra förresten
DAGENS HUMÖR: Deppig :(
DAGENS ORD: "Aj, aj...Ao, ao..."

Inga kommentarer: