fredag, januari 20, 2012

Det där med att komma igång...

Har precis suttit och speedbloggat 6 dagar i utmaningen. Vet inte om det är bra eller dåligt, men jag antar att det inte var så som det var tänkt. Men vad är det man säger? Alla sätt är bra, utom de dåliga ;) Passar mig perfekt!! I vilket fall,sakta men säkert återkommer jag hit och det känns bra att komma igång igen. Har verkligen saknat att skriva av mig här, även om motivationen inte har funnits på nästan ett halvår. Insåg att det mest var gnäll och klagomål som jag skrev om och det kändes inte så roligt. Men nu har det ju äntligen vänt och det känns som att jag har en del positivt att dela med mig också. Visst är det härligt?!!

Nu ska jag krypa ned i värmen och sova en stund. Dags för jobb imorgon efter två dagars vabbande. Känns ganska light med en dag så där innan helgen! NattiZ!!

Inga kommentarer: