fredag, januari 27, 2012

Hemma från jobbet... IGEN!! :-(

Blir så less! Varför kan det bara inte fungera? Jag försöker verkligen, så gott jag kan. Men det går inte, sjukdomarna avlöser varandra och jag har hittills inte jobbat en full vecka. Jag måste vara en arbetsgivares mardröm... För att inte tala om kollega. Jag blir ju liksom opålitlig. De kan inte planera med mig. Inget kul alls!! I vilket fall, lite piggare idag, tror jag. Verkar kunna stå upp utan att svimma iaf och har inte blödigt näsblod än. Man ska vara glad för det lilla ;-)
Jag hoppas iaf att jag piggar på mig under dagen då Tidningscupen (en av sveriges största inomhusturneringar i fotboll. Sandvikens IF är arrangör och det äger rum i Göransson arena) invigs idag. Har ju för första gången inget lag att coacha men jag planerar ju att vara där en del ändå. Speciellt eftersom jag och Genssy har en mysig dejt där... *hemlighetsfull*

Inga kommentarer: