tisdag, januari 31, 2012

Utmaning


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- "De allra minsta pigmentpartiklarna finns i kolbaserade svarta färger medan vita färger tillverkas av titanoxid vars partiklar tillhör de största"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Jag rör vid min lilla Subaru Impreza WRX 2002

3. Vad var det senaste du såg på tv?
- Private practise på tv 11

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 14.23 (den var 14.56....)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Jag hör torktumlaren och några bilar utanför

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Jag kom hem från läkaren för ca 2 timmar sedan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Tittade på...? Hrm... Jag bokade biobiljetter på www.sf.se

8. Vad har du på dig?
- Joggingbrallor, fotbollsstrumpor, linne, munkis, fleece

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
- Noup

10. När skrattade du senast?
- För ett tag sedan när Grannen kom hem

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- Jag har ännu inte fått upp något på väggarna här.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Inte vad jag kan komma på

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Är väl ok...

14. Vilken var den senaste film du såg?
- Deja vu 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- Jag skulle antagligen köpa mig ett hus, ny bil och resa. Efter jag löst alla skulder då förståss

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Tror inte att det finns något... Jag är ganska öppen av mig, så det är alltid någon som vet något

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- HJÄLP!! Kliche, men FRED på jorden då *asg*

18. Tycker du om att dansa?
- Älskar att dansa!!

19. George Bush?
- Ja...??

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Har redan en av vardera, Emil och Mikaela

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- Absolut! Så fort  barnen har gjort sina val inför vuxenlivet

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- "Du har varit en god människa på jorden och förtjänar det bästa här i himmelen. Välkommen!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Vet knappt vilka som läser och de jag vet har ingen blogg så det blir svårt att skicka vidare. Men säger väl som så. Ni som känner för att svara - GÖR DET!! Säg gärna det till mig sen så får jag tjuvläsa ;)

Inga kommentarer: