tisdag, januari 28, 2014

Dagen idag...

Natten var jobbig, Liten sov max en timme i stöten. Funderar seriöst på om det skulle bli skillnad om jag slutar amma. Eller ska man kanske amma mer på kvällen och ge välling på natten? Hur ska man veta vad som är bäst?


När stora barnen gått till skolan så sov han iaf em stund. Jag gjorde eld i spisen och stekte american pancakes utan allt men med hallon. Passade utmärkt med det nya te:t, rooibos och blåbär. Liten uppskattade inte pannkakorna men som tur var gjorde Maken det!
Resten av dagen har enbart erbjudit städning. Det är något som legat efter. Jag prioriterar ju sällan att städa ordentligt. Plockar och donar men sen vill jag vara med barnen eller hitta på något annat. Så nu var det verkligen daga. Kan ju bero på att jag varit sängliggande i stort sett tre dagar.


Sorterade ur lite i parfymlagret. Någon som är intresserad?

Inga kommentarer: