tisdag, februari 11, 2014

Vart tar tiden vägen?!

Det har varit sjukt mycket de senaste dagarna. Förra veckan låg både jag och Maken sjuka, vilket innebär att hemmet förfaller. Sen har jag jobbat massor, haft öppet i min lilla Oriflame-Lya, haft visningar, möten och gjort reklam för kommande visningar. Tiden då någon annan kunnat vara med Liten har enbart varit jobb, så tyvärr har bloggen åter igen fått stå tillbaka lite.

Katalog 3 är en viktig period (precis som alla andra så klart!) Men just denna är starten för kampen att ta sig till Oriflames resa i höst. Barcelona lockar!! Det innebär att allt vi gör i just denna katalog får vi dubbla poäng på, om vi rekryterar eller säljer. Det gör ju så klart att vi vill ha så många visningar det bara går att ha. Prata med så många människor det bara går att göra.

För min egen del innebär det att gårdagen var det marknadsföring med min regionchef och sen öppet i lyan, idag marknadsföring och inbokande av ytterligare visningar. I morgon öppet i Lyan och torsdag jobbar jag i vårt Showroom, efter det visning i Lyan. Fredag ska jag försöka vara ledig. Det är ju trots allt Alla hjärtans dag ;) Men sen på lördag har jag Öppet hus i Lyan. Sen är det ny vecka med 2 inbokade visningar och en E-sarpio utbildning.

Det är så sjukt roligt att hålla på med detta! Jag trivs varje minut, önskar bara att det kunde ge lite mer ekonomiskt så jag inte behövde jobba när föräldradagarna tar slut. Men vem vet, kämpar jag på ordentligt så....




Inga kommentarer: