onsdag, februari 25, 2015

Nattligt dilemma...

Makens IBS ger sig till känna rejält och han har mått riktigt dåligt i över en vecka. Sover dåligt och har ont. Det är ju inte så mycket man kan göra liksom. Han har sin medicin och så gäller det ju verkligen att ha extra koll på kosten. Så till mitt lilla dilemma... Nu sover han, som en klubbad oxe. Helt slagen och snarkar så fönstren skallrar. Han är ju helt slut så hela slappnar väl av. Jag har buffat lite fint på honom men vill ju inte väcka honom. Han ska ju upp klockan 5 dessutom... Men hur fördriver man tiden liksom? När blir man så trött att man ändå somnar? Jag har lagt upp evenemang ang mitt vanliga Torsdagsöppet, uppdaterat Mellomyset som är på lördag. Dessutom svarat på en del annonser jag har ute. Men nu då...? Kan ju inte gärna gå upp...

Inga kommentarer: