måndag, mars 09, 2015

Drömjobbet!

Det här var vad jag hade sådan prestationsångest för tidigare. Jag har ju kämpat med att få tiden att räcka till åt Oriflame men när man jobbar heltid och har hem och barn att sköta så är det svårt. Nu när man är mellan jobb så har man istället inte ekonomin att satsa in pengar i den verksamheten utan man låter det bara gå runt. Förtjänsten måste man handla mat för. Därför skulle detta vara en otrolig utmaning och en möjlighet att verkligen kunna satsa på Oriflame på det viset som jag vill. Om jag visste att familjen fick in pengar medan jag satsade på att bygga upp min verksamhet så skulle jag ju kunna lägga mer tid där, röra mig mer fritt och samtidigt kunna kombinera mitt nöje, hobby, det jag älskar med familjen på ett perfekt sätt.

Jag tycker att jag har förutsättningarna för att få den här chansen och jag lade ned mycket tid på både CV och PB för att jag verkligen ville att det skulle bli perfekt.

Men tyvärr räckte inte det.... Tråkigt! Känns som en once in a lifetime-grej.
Givetvis kommer jag fortsätta jobba med detta som jag alltid gör, men kommer inte kunna klättra som jag vill med de förutsättningar jag har.


Inga kommentarer: