söndag, mars 15, 2009

Gjorde väl inte av med alltför mycket...

...men det beror ju på vem man jämför sig med....



Det blev det hänget som jag velat ha länge men valde en annan kedja med matchande armband. Nu kan jag ju kombinera det med den svarta kedjan och det svarta hänget som jag köpte förra gången :) Perfekt när det är karbinhake ju!!!













Underkläderna blev inte alls de jag hade tänkt mig... Jag som är svart och röd - alltid, på allt och till allt... Nu blev det istället brunt. Härligt att variera sig lite för en gångs skull :)











Mår inget vidare idag... Trodde att det berodde på lite för mycket rödvin igår *harklar mig* men så verkade inte vara fallet. Maken försökte tappert muntra upp "Du har nog druckit för lite kaffe. Jag sätter på lite" Men inte heller det :( Jag har ont i huvudet och riktigt ont i magen. Illamående och kallsvettas... Magsjuka mån tro?!! VILL INTE!!!!

Ska väl lägga mig nu och hålla tummarna att det går över - FORT!!!

Kramiz!!

2 kommentarer:

M-L sa...

Men nu förstår jag.. Du mådde inte bra när du skrev i min blogg!? =)
Skämt å sido, hoppas du slipper eländes magsjuka! Snygga köp!!

Maria sa...

Moahahaha!!!

Varför bor du inte närmare?!!!
Saknar dig!!!