tisdag, mars 31, 2009

Lågvattenmärke...

Deppigt idag... Känner mig hormonell och ledsen.

Jag kämpar och sliter och offrar tid och pengar. Men vad får jag tillbaka? Just nu, enbart otrevligheter... Just nu skulle jag kunna hoppa av allt, bara lägga mig under täcket och hoppa av. Men jag vet att de som blir förlorare är ju tjejerna. Orkar inte dra det här lasset ensam, insåg nog inte hur tungrodd den här båten var... Förklarar ju varför de andra har hoppat av en efter en. Har jag tagit mig vatten över huvudet? Eller är det kanske timeingen, kanske inte var bästa tiden att hoppa på ngt av den här storleken.

Hela min inställning är "se barnet", "utgå från individen" och "lita på barns förmågor". Det är ju vad vi ska sträva efter. Att barnen ska ha inflytande över sin situation osv. Tror aldrig det skulle hända inom mitt yrke, att en förälder skulle klaga över att barnen hade för MYCKET inflytande. Snarare tvärtom... Men inom sporten så är det tydligen så. "Du är tränare, du ska bestämma" Nej, inte en chans, det här gör vi tillsammans... Vi pratar ihop oss, utgår från önskemål, väger för och nackdelar och genomför... Ingen som på något vis ska köra över någon annan. Sen kan man ju av förklarliga skäl inte alltid få sin vilja igenom, men man ska får det lika många gånger som övriga.

Imorgon är det dags för Lars igen... Kan ju även vara därför jag känner mig så låg. De senaste två gångerna har ju inte gått så bra :( Undrar bara om vi drar ned varandra ännu mer...

När vet man att det är nog?

Något positivt då!! :) Äääääntligen!!! Alla mina saker är på plats i badrummet. Det tog ett bra tag att reda ut allt kaos men....


(Hrm... Lagom fet man såg ut bakifrån i de joggingbrallorna!!!)








Skam den som ger sig!! Jag är så otroligt nöjd :) Tänk vad enkelt det kommer bli nu, att ha allt på samma ställe och inte springa runt och leta på flera olika ställen :)
*funderar*



Ja... Om man skulle gå och lägga sig kanske... Ta en värktablett och springa in i väggen *ASG* För att överdriva lite då. Men värktabletten behöver jag nog iaf, fortfarande ont i min axel.

Sussa sött!!

Inga kommentarer: