söndag, april 05, 2009

I morgon...

....ska jag och min mor på audition ;) Uttagning till att vara hårmodell. Ska bli spännande. Har ingen aning om vad som gäller. Men de söker iaf tjejer mellan 30-60 år så vi passade ju in där båda två. I morgon väljer de ut vilka som de vill jobba med. Sen på tisdag ska det klippas, färgas osv inför en uppvisning på kvällen. Det är gratis och som tack får man produkter för 300 kr. Mamma är ju lite nervös, hon vill ju inte släppa helt och bli kortklippt, men för min del så behöver jag ju verkligen en make-over så jag tycker bara att det kan bli spännande.

Hoppas bara att ryggen inte blir ett hinder....

2 kommentarer:

M-L sa...

Oj, det där kräver mod enligt mig!
Såg hur F´s systerdotter såg ut efter en sån där grej (men det var nog förresten frisörelever) och sen dess har jag lovat mig själv att ALDRIG göra ngt dylikt!
Men du passar nog i vilken frippa som helst, så det blir nog bra =)

Maria sa...

Nja, varken jag eller mamma blev de utvalda, tyvärr :(

Jag var riktigt taggad. Men tyvärr får du se gamla vanliga trista jag på lördag....