söndag, april 05, 2009

Efter en jobbig dag...

Olidlig smärta och totalt puckad svärmor... Japp, låte kul va? Skämt åsido, om jag inte haft så jävla ont så skulle nog dagen varit trevlig. Men ni vet...


Iaflessade maken ur och ringde sin arbetskollega som är massör. Med kort varsel kom han hit, Kribba, med bänk och allt. Han slog läger i vårt sovrum och jag placerade mig på britsen. "Du får säga till om det gör ont så tar jag det lite lugnare" Absolut inte! Jag ville verkligen att han skull banka skiten ur min onda rygg, nacke och axlar. Jag lyfte ju som sagt ett barn förra veckan och efter det blev jag öm på vänster sida. Enligt mig var ju det bra... *ASG* Enligt Kribba så har jag överkompenserat med höger sida istället som tillslut gjorde att hela ryggen ballade ur. Så när han väl började hade jag lika ont oavsett vilken sidan han behandlade. Och ONT gjorde det!!! Aj, aj, aj!! Grät en skvätt, skrek och hyperventilerade. Men han fick verkligen inte mesbehandla så jag bet ihop. 45 minuter av blod (för att överdriva), svett och tårar senare... Mycket mjukare och med linement på hela ryggen. Kändes kanon! Kribba gick och nu började det brännas!!! Aj, aj, aj igen!!! Nu har det gått nästan 1½ timme och äntligen börjar "svidet" ge med sig. Håll tummarna för att värken gör det samma. Men man får väl räkna med träningsverk i någon dag istället....


1 kommentar:

M-L sa...

Aj..stackars krake!! =(