söndag, april 05, 2009

ONT, ONT, ONT!!!

Vet inte vad som hände.. Men vaknade i natt av, jag hur ska jag beskriva det, två kugghjul som inte riktigt "klickade". Gissa var!!! Jo, i min rygg... Jag har ju haft lite känningar på vänster sida, efter någon incident med ett barn på jobbet, men det var ju borta nu. Så blev det så här... Maken har masserat med Voltaren tre gånger idag och jag trycker i mig både Panodil zapp och Alindrin (Jag som är så emot värktabletter) Men jag kan inte ens prata utan... Har stått och försökt reda en gryta som J håller på med, men det gjorde att jag blev så trött i rygg, axlar och nacke att jag var tvungen att lägga mig - på mage... Han har ju passande nog bjudit hit sina föräldrar på mat.... *suckar* Ingen höjdare att få hit den mest osympatiska människa jag känner. Hon, hans mor, känner aldrig empati eller medlidande. Klagar enbart över hur illa hon själv mår... Så behöver jag säga att jag inte ser fram emot eftermiddagen?

Inga kommentarer: