torsdag, april 16, 2009

Torsdag, som känns som onsdag...

Fast visst är väl det ändå positivt?!! Då blir det ju en kort vecka :P

Jag har jobbat idag, samvete och ekonomi tyckte det... Trodde väl egentligen att det inte borde vara något problem. Bara att sitta på golvet och leka *ASG* När jag hade rast efter lunch var jag helt slut, hade så ont. Förmiddagen hade ju faktiskt varit ganska lugn men tydligen inte för mitt lilla, stora knä... Lindade om, hårdare, då kändes det lite bättre. Men nu har man ju halvt blodstopp istället.

Har två glada små pojkar som sitter i vardagsrummet och spelar Lego Star Wars. Jag har verkligen frångått mina principer, men jag orkar inte med tjatet idag. "Gör vad ni vill bara ni är lugna" JAG VET!!! Inte bra... Men jag orkar inte idag, orkar inte laga mat heller, inte städa fast det är "Familjens städdag" idag. Jag vill nog bara sitta här och snöa in.

Fick samtal idag och efter det så strejkade ju hjärnan med. Många tankar och funderingar... Förvirrande!!

2 kommentarer:

M-L sa...

Lustigt, jag har hela dagen trott haft onsdags känslor också..
Principer är till för att brytas - ibland. Tror nog att man ibland faktiskt måste få spela av sig ordentligt med Lego Star Wars =)

M-L sa...

Trott/haft.. Är trött #/+& också som du märker, kan inte skriva en hel mening..