tisdag, juni 23, 2009

Svettig...

Samtidigt som jag njuter enormt av att sommarvärmen äntligen kommit så måste jag tyvärr klaga lite med :( Det är ingen höjdare att köra träning när det är varmt och kvavt. Tjejerna (några av dem) saknade helt motivation och det surrades och fnissades en hel del. Det blir i längden tröttsamt, man står och pratar och instruerar för döva öron. Sen frågar de vad de ska göra och man får åter upprepa *suckar* Var väl inte så laddad själv heller så tålamodet var väl inte på topp. Skönt när Micke kom och tog över lite. Varför respektera en man mer??!! Jag tror ju liksom inte att jag är så "mesig" heller, så det är nog inte anledningen... Ja, ja, vad vet jag...

Har klarat av dag nummer två, sista dagen på min introduktion. Har gått bra och jag har testat alla moment nu *funderar* tror jag... Utom bajs... Men det kan jag ju klara mig utan för stunden. I vilket fall som helst så känns det bra och jag tror inte alls att det kommer bli ett problem. I grund och botten handlar det ju om sunt förnuft och normalt folkvett. Börjar på riktigt på måndag så nu ska jag njuta av mina sista lediga dagar på ett tag.

Dags för kvällsfika med barnen!!

Inga kommentarer: