måndag, juni 22, 2009

Lite trött...

...men vill ändå bara kika in och säga att det faktiskt har gått bra idag. Visst en del nytt men inte alls ngt som känns ouppnåeligt. Så det här ska nog bli bra...

Maken har fått bekräftelse på att han kommit in på sin utbildning och det verkar som om cheferna godkänner studier kombinerat med hans jobb :) Hoppas vid närmare efterforskning att det fungerar. Då skulle jag nog ha en glad man strosandes hemma.

Nu ska jag ta mig en härlig äggmacka och en kopp grönt te, jasmin och vanilj tror jag närmare bestämt :)

NattiZ!!!

2 kommentarer:

M-L sa...

Det skulle ju vara den ultimata lösningen om det gick.. förutom att det faktiskt är ganska slitigt att läsa också!

Förresten så har jag sagt många gånger att gröna slaktaren inte alls är så bra som J trodde. Däremot såg vi "I kina käkar de hundar" igår, den tror jag J skulle tycka var bra mycket bättre, mer hans grej och humor.. Nåväl, nåt ska du väl ha med dig härifrån nästa gång med!
Blev visst en lång kommentar ser jag!

Maria sa...

Jo, det lutar ju åt att det blir så...

Sen så älskar jag ju dina långa kommentarer så, keep on!!