söndag, juli 12, 2009

Backyard babies på Livingroom

Ja, jo, jag vet att det var ganska nyligen som jag var ned till Örebro och kollade in de härliga rockarna i Backyard babies. Men när de befinner sig i samma stad... Svårt att låta bli ju. Maken bestämde sig på en gång att han skulle gå, trots att han eg inte är ngn fan, mest för att jävlas med mig kan jag tänka mig. Ju närmare vi kom desto mer tänkte jag på det och dagen innan ringde jag mamma. Normalt finns inte tiden men just idag så sade hon att hon gärna skulle ha barnen och att de fick sova där. Hur underbart var inte det?!!! Rusade och köpte mina "lappar"


Vi planerade en lugn dag och tänkte åka ut till mamma tidigare och umgås lite, var ett bra tag sedan vi var där, men något kom ivägen... Ett litet regnväder....

http://gd.se/nyheter/sandviken/1.1175135


Men vi fixade det och laddade om, trevlig kväll blev det :)

Bakgårdskillarna kan sin sak och levererar många gånger om!!!

Som vanligt, man ska inte knäppa kort när man hoppar, skriker och sjunger.....








Med kläder.... :)
















UTAN!!!!! Wiiiiiieeeeee! :P

Inga kommentarer: