fredag, oktober 09, 2009

Dagen idag...

Vet inte när jag satt ensam och bara njöt av lugnet senast... Men just nu gör jag det. Skickade barnen till skolan och återgick till sängen. Börjar inte förrän 11.30 sen är det bara 6 timmar mellan mig och helgen!!! Efterlängtad helg. Har jobbat massor de här två veckorna, på flera förskolor och så avslutat fotbollen. Helgen som var spenderade jag ju i Uppsala. Inte direkt avslappnande att vistas med 17 tjejer i 11-13 årsåldern. Så jo... nu längtar jag efter HELG!!! Har dessutom inga planer alls. När hände det senast?!! Maken jobbar och bortsett från ett kalas i kväll så har inte barnen ngt heller.

Det jag ska göra är att åka in till Gävle i morgon kväll. Det spelar ett band på CC-puben då. Trodde de dött *ASG* Eller iaf skaffat barn och familj och funnit ro i familjelivet. Vet ju att de slutade för några år sedan. Men jag blev glad när jag såg deras affisch. Som jag gillade dem för... 10? När Mickis är ju 12... för 14 år sedan då måste det vara... Hjälp vadtiden går fort!! Rock oil brothers heter de iaf :) Någon som vill hänga med?

1 kommentar:

Micke sa...

Hejsan!
Hoppas att lördagkvällen blev lyckad!